domingo, 6 de mayo de 2012

CONTRACTE DE PRÀCTIQUES I POSTERIOR REFLEXIÓ

CONTRACTE D'APRENENTATGE DE PRÀCTIQUES

Jo, Nuria Blàzquez Martínez, en el dia d'avui, després de realitzar les activitats d'anàlisi de les competències personals i de l'escola on inicio les pràctiques, detecto que: 

Necessito millorar en alguns aspectes relacionats amb les competències següents: 

  • Construir i planificar seqüències didàctiques (organització d'aprenentatges)
  • Fer front a conflictes (treballar en equip)
  • Actuar davant situacions de violència a l'escola (Afrontar els dilemes i els problemes ètics de la professió)
  • Establir un control periòdic de les competències (Gestionar la progressió dels aprenentatges). 
  • Treballar amb alumnes amb grans dificultats (Elaborar dispositius de diferenciació). 

Em proposo els objectius següents: 

  • Programar petites activitats per als infants
  • Analitzar i reflexionar sobre el meu procés de pràctiques
  • Aconseguir fer front als conflictes, resolent-los de manera satisfactòria. 
  • Saber actuar davant alumnes amb dificultats. 

Per aconseguir-ho: 
  • Demanaré ajuda principalment a la meva tutora ja que a més de tenir molts anys d'experiència en la professió, és ella la que m'aportarà la majoria dels meus nous coneixements. Segurament ella em podrà aportar informació envers com fer front als conflictes, diferents tècniques per a resoldrel's, informar-me de les activitats que es solen fer amb els infants, guiar-me en la meva programació...
  • Consultar documents on trobi reflectides les activitats que han fet durant els trimestres/cursos anteriors, per així poder fer-me una idea del que es treballa amb els infants i com es treballa... 
  • Parlar amb la meva tutora o membre de l'EAP per saber com he d'actuar davant dels infants amb dificultats. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario